سروآباد /برگزاری جلسه شورای سالمندان

سومین جلسه ساماندهی شورای سالمندان بهزیستی شهرستان سروآباد،با حضور ادارات سطح شهر،از جمله؛فرمانداری،بخشداری،فرماندهی سپاه پاسداران ،شهرداری،کمیته امداد ،مرکز بزرگ ،تبلیغات اسلامی ،فرهنگ و ارشاد و...،در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که به مناسبت نهم مهر ماه (روز جهانی سالمندان) برگزار شد؛ابتدا سلیمانی،ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت و روز جهانی سالمند،گزارشی از وضعیت موجود سالمندان در شهرستان سروآباد ارائه داد و سپس به بیان اهمیت و توجه هرچه بیشتر تمامی نهادهای جامعه به این قشر آسیب پذیر ،پرداخت و اذعان کرد؛سالمندی مرحله یی از زندگی تمامی احاد جامعه است و می طلبد کارهای زیر بنایی و اصولی با حزم و دوراندیشی و نگاه به آینده،انجام شود و اولویت اول بهزیستی و تمامی ارگانهای مربوطه را مناسب سازی،دانست.

در ادامه،معاون فرماندار هم ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های اداره بهزیستی،از تمامی ادارات درخواست کرد که در حد توان و وسع خود،یاریگر کارشناسان بهزیستی برای خدمت به قشر سالمند باشند.

درپایان ،پس از تبادل نظر بین نماینده ادارات و کارشناسان،مصوب کردند که؛اداره بهزیستی را در تحقق یافتن مصوبات قبلی یاری کنند و در برنامه ریزی جهت هرچه باشکوه تر شدن هفته سالمند و اجرای برنامه های درخور و شایسته این قشر عزیز،نهایت مساعدت را با اداره بهزیستی شهرستان سروآباد ،انجام دهند.

سروآباد /برگزاری جلسه شورای سالمندان

کد خبر 90509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد